Protector XI

30.07.2014 18:23

Ahoj,

 takže máme za sebou první velikou akci. Musím konstatovat, že akce byla vydařená a úspěšná. Kluci vylice jste se snažily, zatím co já byl v práci, o to abychom se v Asmaru dobře zapsali a udělali si dobrou pověst. Ten to úkol jste zvládli na 1 a já nemůžu nic jiného než vám poděkovat. Poté co jsem přijel jsem se i já zapojil do dalších akcí naší skupinky a vesnice. Pašování výbušnin bylo bezva hlavně díky naší vynálezavosti a umu. Je tu ovšem jedna věc která mě potěšila a na kterou jsem hrdý až do nebe. Tou věcí je náš znak. To že jsme se propagovali je jedna věc, ale to že se nás na něj vyptávali co to znamená je pro nás ohromná prestiž. Celou akci jsme završily i přes protesty Ceasara zavražděním stařešiny Heratu a nedělní vycházkou po krajích Afgánistánu. Na této akci jsem si utvrdil přezdívku pro Ondru která je Smoke.

Tím to bych vám chtěl poděkovak za účast a doufám že to není náš poslední Protector

Kontakt